nothing can hold me down

igår kväll gick jag ner från mig till miatorp till min babe sådär vid halv 10. Vid 10 tiden kikade även jonas in huvudet och vi satte på någon film som handlade om någon naturkatastrof och alla människor var borta typ och dem som fanns var kvar var typ skit lite. Så genom hela filmen fick man följa en pappa och en pojke som försökte överleva.. ja det var väl det, fick inte veta bakgrundshistoria eller hur naturkatastrofen kom till eller vad som hade hänt. Men ye, inte så bra. Sedan gick vi och la oss och somnade väl vid halv 1 tiden. Idag tog jag och snutte bussen till stan. Där drog han och tränade och jag mötte upp ellan och gick i stan lita. Efter det tog vi bussen till mig så hämtade jag bikini sen hem till henne och sola! Har haft underbart fint väder idag, mums. Nu strax blir det dusch och sedan käk. Lite senare blir det hem till ellan och fixa mig, förhoppningsvis dyker alex också upp. När vi känner oss klara blir det att kila till domsten på fest!

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0