wonderful

hemkommen som sjukling nu efter några dagars övning på P7 i Ystad med klassen. Lägret har varit kul och mysigt och det var fan ta mig skönt att alla övniingar vi gjorde var planerade så att man visste att det faktikt skulle bli av! 10.00 - 16.00 har övningarna legat mellan och  dem har varit riktigt roliga. Vi jobbate emot Polis, Brandmän och sjukvårdare och vi spelade då antingen skadade/chokade, annhöriga till skadade eller press. Kvällarna har bestått av nattbad, grillning, twister. Myspys helt enkelt! Dock ligger jag nu här hemma och känner mig inte alls kry, men ska försöka få hit min älskling så han kan underhålla mig lite. Lägger upp lite bilder också så ni kan se vad vi har hittat på i helhet! Imorgon väntar klippning kl 1 och sedan en liten lollen.


andersson, jag, elias

elias, jag, elsa

linn, tobbe, jag

josefine, linn, janne, claudia


tobbe, linn, elias, gabriella, jag, amanda

emelie

anton, louise, carro

jasmine

flexie


jag och felix

alex, janne

pyramiden

några st på stridsvagnen

innan övningen började


yes, ett antal bilder där.. Fotade typ över 200 bilder plus att jag har massa filmer! men aja pöss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0