hard

mycket jobbigt som har genomgåtts idag. Först var det då psykologi provet som var mega svårt. När det väl var avklarat var det ut från aulan och snabbt in på toaletten för ett snabbt klädbyte för att sedan springa ut till parkeringen där pappa väntade. Ut mot Åstorp för att först hämta upp elvira och sedan vidare till kyrkan. Var en väldigt fin begravning, och många tårar fälldes. Du kommer alltid vara saknad, vila i frid

En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Som ett himmelskt stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets skeende,
med en tro
Kärleken är

en jobbig dag och jag behöver sömn, helts hade jag velat ha en gossig mysig famn att krypa upp i men jag får helt enkelt nöja mig med kudden min! jag säger godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0