just a dream

igår blev det först ullared med mami. Träffade bland annat carro och moster där! Hittade en del till mitt rum, så ja det var väl en lyckad resa. På kvällen blev det käk på haket med mina fina tjejer från klassen. Var super mys, sen efter det kilade jag och polacken hem till ellan där mallan också befann sig. Chillade där i typ i någon timme med mina favvisar sen stack jag hem o nanna kudden.

lite bilder från igååårr...







Nu idag har jag besökt mormor och strax ska jag kila hem till mandis, vid fem blir det hem till martin med lite annat folk för att sedan kila med alla och bowla! Ska bli naaajs, och jag kommer fete vinna som jag brukar göra!! Eller ja jag måste vinna annars måste jag bjuda på donken... buhuuu

ska kila nu
pööööös♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0