the one

äääntligen torsdag kväll vilket snart innebär fredag vilket innebär HELG! Imorgon blir det school, stan för att insakaffa mig mat, jobb sen hämtas av pappa och så avslutar jag min kväll hemma hos sofia på tjejmiddag. Var hos mormor innan idag så mamma hade typ sagt till henne att jag slutat äta kakor hos henne för att det var för mycket fett i dem (!?) vilket I give a fuck i men ja det roliga vra iaf idag när jag kommer dit. Så mitt när jag dammsugar så kommer hon in..
-Du jonna jag tänkte att du kanske kunde äta en slätbulle iallafall, det är faktiskt inte så fettigt
Så nu kommer jag få stå ut med en slätbulle varje fredag istället för mormors goda kakor.. får man lov att hata sin mamma ibland? Får väl säga att hon gick till maxi för att köpa EN slätbulle för att hon tyckte att jag var tvungen att äta något efter skolan. Mormors flicka?... nejdå

kisses♥

Kommentarer
Postat av: malin

haha, älska din mormor



BTW; älskar att du bloggar varje daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!

2010-11-18 @ 23:11:20
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0