and i´ll do anything for you

nu är jag hemma efter dagens skola och väla besök! Fick med mig ett linne hem som kommer vara perfekt till sommaren samt en glad nyhet. MAMMA HAR HÄMTAT UT MIN IPHONE! Dock kommer jag inte kunna starta den fråns imorgon för att mamma skulle iväg på sin kör så får hämta det där microsimet eller shipet eller vad det nu hette efter skolan imorgon. Men jag gillar det ändå, det skulle ta ca 4 veckor för den att komma och det tog enbart 1,5 så jag ska inte klaga direkt. Förövrigt ska jag nu sätta mig och skriva min engelska redovisning om kinder maxi och andra kinder sorter sen vid 8 bryter jag det för då är det dags för sverige-sydkorea!

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0