last daay

självklart hade jag rätt innan. i deras slöa tempo kom de inte ens halvvägs med alla fönster och dörrar och de ska komma tillbaka imorgon bitti igen kl 8, kill me! Dock finns det kanske en fördel med detta och det är att jag kanske för en gångs skull detta lovet kommer upp i tid så att jag hinner plugga på allt som ska vara klart tills nästa vecka. Men enbart ett kanske, har en tendens av att gosa kvar i sängen någon extra timme. Har ett matteprov och en engelsk bokreccension till nästa vecka samt att jag måste börja på engelska muntliga och naturredovisningen. Känner hur roligt mitt liv kommer förtsätta vara nu när skolan börjar igen, HEJ MAGKATARR!

Kvällen spenderas antagligen hemma. Jag vill egentligen göra något men enda chansen att få ur mig ur detta huset är om någon ringer mig och tvingar mig upp ur soffan på någon jävla vänster.. Ska iallafall försöka tvinga mamma att åka till citygross för att köpa stel lakritsås och vaniljglass, det hade räddat min kväll!!



puusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0