the ultimate feeling

En alldeles för lång dag har passerat. Entrade dörren 19.20 och slängde mig direkt i soffan. Har kommit under full med att bilar, trafik och allt som hör därtill inte riktigt är min starka sida och kan nog också vara bland det tråkigaste. Men jag ska fan ha det där äkliga körkortet i min hand innan sommarens slut, så det är bestämt liksom. Förövrigt har jag börjat klämma in alldeles för mycket i mitt schema vilket kan vara av resultat till att jag skriver här nu helt plötsligt. Få lite stress ur sig och få er andra att lida lite för min skull. Annars ska jag spendera mina sista 7 minuter innan BB börjar till att lyssna på suga suga på repeat, bara för minnenas skull liksom..

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0