if you say that i´m the one

hola din fjolla!

Hemma från stan nu med sussi, myspys fast hon kommer juh såklart 30 min senare än vad vi had planerat menmen vad hade jag förväntat mig? Iafnär hon kom letade vi klänningar till mi men så klart hittar vi inga, så nu köpte jag ett fint linne med spetstyg och sen en hög kjol så det blir nog bra, skor har jagrean som jag fick i julklapp så hoppas det blir bra nu annars har vi mister panikslagen härjah! Men ska visa mina päron allt jag köpt idag för do klaga som fan på att jag segar ^^ 


 



Likblek och fin hahahah xD






pusspuss

Kommentarer
Postat av: malin

så snygga brillor! dina? :D

2008-12-26 @ 19:59:24
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0