let me hold you for the last time

hej o hopp!

Igår efter vi hade tränat blev det hem till mig och hämtade lite saker så åkte vi till maxi och köpte grönsaker o dipp, sen hem till sussi och glodde fiilmer wedding chrasher och forrest gump mysiigt. självklart däckade jag först så sjukt trött jag var, men gick upp tidigt också efetrsom jag skulle till tandläkaren, ursäkta mitt tal nu men jävla kärring! Hon kan ta sig någonstans, så nu har jag bytat tandläkare så hon ska fixa mina tänder nu så dom är väl hela och fina i februari igen... Iaf idag väckte sussi mig o malin vid 12 så gick jag o sussi o köpte bröd medans malin la o gotta sig i sängen sen käkade vi sen drog jag hem nu dårå :) Har även varit på ramlösa station och lämnat skor till sara som han ska låna av mig till nyår, ska inte va med henne :( Nyår blir i hbg med sussi o Ina o massa andra ska bli riktigt roligt, och glad e jag att jag hittade nyårs kläder eftersom allting verkade så jävla hopplöst när jag kollade igenom alla affärer fyy :/ Men ny ska jag strax käka sen blir det iväg och träna igen min mage e helt jävla död så ingen träning på den idag iche!! Jaja två dagar kvar sen är det nytt år 2009, det är mycket välkommet!




pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0