praopraopraoprao

första dan på praon, ja vad ska man säga?
försto och främst så var det ingen sjukgymnast jag kom till, utan en tjej som typ beställer saker för att hjälpa gamlingar med saker och sen lagar hon dom också. Som till exempel rullstolar, typ någon toa på hjul?, rulatorer, och massa stöd till typ rumborna ryggarna å allt... Besvikelse på allt detta! :/   Men det positiva kommer nu, ist för att börja halv 8 börjar jag 8a. Sen slutar jag mellan halv 2 till halv 3. På torsdag ska hon på utbildning så då får jag ledigt tihi (a).... Ja det var väll det ända positiva? Det enda jag har gjort idag är att lyssnat på när dom diskuterar gamlingar, luft en gamling med någon sele, och sen har jag lyssnat änu mer och kollat när hon beställde allt på internet sjukt trisst... Plus att jag nog har bihålsinflamation och jag nyser typ var kvart skit kul verkligen... Imorgon blir det väll samma visa igen, aja får bita ihop ;)





pusstjaao

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha heja jonna! Inte för att min är bättre men men... vi får ses i veckan, hur gör du med lunchen i veckan? Vi kanske kan kila över till graffiti, MUUUUMSS! Älskar dig <3

2008-11-03 @ 23:34:00
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0