Enough

Hoppas ni hade en underbart mysig och rolig julafton igår, för det hade jag! Pregade i mig mat, gröt, öppnade julklapparna, lyssnade på morfars sexskämt, åt lite till, sen på kvällen blev det midnattsmässa. Jag älskar att gå dit, riktigt mysigt och högtidligt.

Idag får jag se vad som händer, inget är öppet idag ju BLÖ. Har aldrig fattat det riktigt, vad är det för speciellt med denna dagen? Varför är inte affärerna öppna idag? Jaja, blir väl att man myspyser lite, men pallar inte sitta stilla, det gjorde man fan hela dagen igår. Känns bara jobbigt med en "vilodag" eller vad detta nu ska föreställa. Kan ringa ellan sen, friskis kanske har öppet?!!

Imorgon blir det mellandagsrean i malmö med ännika, najs! Sen hoppas jag som in i helvete att felix kommer hem senast den 27, jag dör snart så mycket jag saknar dig älskling!! ÅÅÅEEE!!


pusspuuspåer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0