beautiful

hello bitches!

haha jag pallr inte att jag aldrig uppdaterar men va fan har man ingen lust till det så lär det inte ske. Japp idag är det söndag och jag är as seg men har faktiskt varit på väla idag, hittade både jeans och skinjacka så puss på det! Vad jag mer kan berätta om helgen var att jag i fredags var med sara som jag inte träffat på länge, vi snackade och flummade som vanligt sen berättade hon att hon köpt en fet paket till mig i stockholm som jag ska få någon dag när hon orkar bära på kartongen, vilket kommer inebära att jag om kanske 1 månad får bära hem den från henne ist. Igår (lördags) var jag först och kollade på minaa kompisars handbollsmatch, dom förlorade tyverr, men efter stack jag med sussi och ina till stan och fikade lite och snackade osv. Sen stack jag hem och på kvällen kom ellinor till mig så kollade vi på melodifetivalen och kommenterade hur dålig ugglan och operan va... Och vilka fan kommer inte 1a & 2a om inte operan och sångaren! Jag skäms så mycket, vill van inte vara sevnsk längre! SVENSKA FOLKET VAD FAN HAR NI FÖR SMAK!? Imorgon är det iaf skola, det blir prov och andra grejer denna veckan men även bio på fredagen, men självklart blir det uppgifter på filmen wihhhooo säger vi :  NOT!


bild sen i somras, vet jag är sessiig ^^



pusspåer<3

Kommentarer
Postat av: anika

uppdaterad ! ;)

2009-03-15 @ 19:08:38
URL: http://oinky.blogg.se/
Postat av: Malin

jag visste det! du gillar bilden

2009-03-19 @ 16:25:56
URL: http://heediin.blogg.se/
Postat av: alexander nordh

jag ville bara säga att ju va jätte söt :$ ...

d-m-k @ bdb

2009-03-22 @ 14:52:06
URL: http://leekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0