baby can i hold you tonight..

Hej alla fisknoppar thihii :D

Japp måndag idag, bajsbajsbajsbajsbajsbajs på det! I alla fall det började med att vi hade np labb i no klockan 8a i morse. Vi skulle springa konstantlöpning och intervallöpning, phuu klockan åtta på morgonen, JAG DOG! hahaha iaf sprang hela min klass runt som yra höns på ättekulla, med tidtagarur och flåsandes som små hönor. Och så där höll vi på typ i en halv timme och samtidigt mäte puls och grejer. Men själv tyckte jag att ajg o malin bara sprang och fjöntade oss medans vi sprang men det gick skit bra iaf! Sen var det direkt in i klassrummet och få frågor på det vi nyss hade gjort och komma fram till massa knäppa saker. Efter det var det so och sedan matte där vi fortsatte skriva på no labb delen. När det var klart var det egentligen engelska men allt folk skulle ha eng muntligt och jag har redan haft det så jag hade en håla på 2h och 20 min så jag stack hem och gick ut med vovven och sedan käkade ajg lite och glode tv. efter de två timmarna stack ajg tillbaka till skolan och hade musik sen åkte jag direkt till stan med min kära ellinor och satte mig på dropp in på söderpunkten. Fick bort alla mina slitna toppar så det ser fräscht ut nu igen, as najs! Efter det stack jag upp och kollade på deras nya lägenhet där dom flyttade in igår, liten och gullig va den (; Vid 4a kom min baby till stan och jag fick tillbaka min tröja och lite sånt sen flumma vi bara runder lite, fixade biljetter till bahnof den 13 juni och sedan tog vi bussen hem. Så kom hem för typ en timme sedan, borde egentligen plugga nu men dont pallar det!!


puss på skinkan <3

Kommentarer
Postat av: Annika

jag fick en chock när det fanns 2 inlägg som jag inte hade läst ! hallelujah moment ! :D <3 du är cpsnygg <3

2009-05-27 @ 13:27:59
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0