I don't want this moment to ever end

Heeeje!

japp söndag idag och skola imorgon igen buhu. Helgen har spenderats med världens bästa älskling, har bara myst och tagit det lungt. Haha vi däckade i fredags typ vid 10 och sov till 9 i lördags, japp typ 11 timmar men jag akn lungt säga att det behövdes efter skolveckan med alldeles för lite sömn! I lördags var jag och kollade jsm i ga hallen med ellinor till runt 3 tiden. Vid fyra tiden var jag sen hemma och gick ut en runda med annika som behövde prata lite, och klart att man ställer upp för den underbaringen! Vid 5 sen mötte jag upp min snutte på citygross där hans family var, sen gick vi hem till mig och käkade middag med min mami. Vid 8a tiden körde mamma oss sedan ner till felix där vi nannade.
Idag vakande jag typ vid 9 när felix bror började röra på sig där nere, så la jag vaken i 2 timmar innan jag väckte snuttis för jag ahde superdupermegatråkiigt! Haha så ett livfullt väckande blev han pigg, sen duschade vi lite, käkade frukost, myste lite sen kom mami och hämtade mig så skulle vi åka till mormor&morfar snabbt. Slutade med att vi gick där ifrån igen ( efter att ha ringt på dörrklockan 4ggr utan att någon öppnade, och sedan kolla in i fönstret och se mormor sova som en gris i sin soffa HAHAHAH) så hem blev det. Väl hemma har jag bara pluggat,ätit och kollat på tv (:

måndag imorgon vilket innebär skola,plugg och träning SUCK...




PUSSHEEJ<3


Kommentarer
Postat av: annika

DU ÄR FETEBÄST! :* <3

2009-09-27 @ 21:55:10
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0