If I Got You

thulululu!

Japp klockan är tjugo i 10 och jag är väldigt tröttis. Har precis duschat och innan dess käkade jag tacos och kollade på idol med mami, myspys! Imorgon blir det skolan till 16.50 sen hem fixa mig fort som fan för jag ska vara i stan vid 19.00 igen, ska möta tjejerna då på knutan så ska vi åka tsm upp till insparken som är imorgon. Ska väl bli kul eller något, haha men kommer vara helt död imorgon och för att då snacka om på torsdag fiiifan säger jag bara! Jag vill verkligen inte tänka på det.. Sussi ska ringa mig strax så ska försöka ta lite brun utan sol innan och krypa ner i sängen :)





pussennatti <3


Kommentarer
Postat av: annika

ja, när får jag tillbaka den ? :) <3

2009-09-22 @ 23:34:07
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0