This is the story of us all

hej pussgurkor!

Fucking jävla söndag idag, kill me skola imorgon! Idag vaknade jag av att felix låssaspappa ringde vid lite över nio, haha jag var så jävla trööööött!! Jaja ingen av oss kunde somna om så vi la kvar i sängen ett tag och myste lite tills vi hörde mamma där nere. Gick ner och snackade lite med henne om hur dom hade haft det på festen, sen gick jag och snutte och handlade frallor till frukost, MUMS. Vid 12 tiden började jag fixa mig lite smått eftersom att malin och hennes pappa skulle komma och hämta mig vid halv två tiden för vi skulle kolla på A-pojkarnas sm som jag trode att det var men det var junior sm, fick en liten chock när jag öppnade halldörren och såg helt fel ansikten n vad jag hade förväntat mig haha, men det blev bra det med. killarna vann med ganska mycket iaf, och efter matchen körde dom mig hem och jag gick direkt upp på mitt rum och la mig vid datorn med mitt godis. Ni som känner mig väl kan då räkna ut vad jag gör nu....

japp jag ligger kvar med mitt godis framför datorn och lökar! tihi (a)



hahaha, awe typ två år gamal bild på malin y mig, sötiiisar :)


ska kanske på bio ikv får se hur det blir.

puuusshheeejje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0