disgusting

nu är maten inhandlad tills imorgon och jag ska strax kila bort till lollen. förkylningsbakterier härjar i mitt hus och jag vill bort bort bort. Alla som känner mig vet om att jag äcklas sjukligt mycket av folk som snyter eller nyser bredvid mig och det är just det som händer i mitt hus just nu. Satt bredvid mamma i bilen innan och skulle vänta på att pappa skulle sluta och jag tror hon snöt sig miljontalsgånger och allt jag ville var att vara hundra mil därifrån, UUUSCCH! Jag vet att det är min egen mamma, men jag klarar bara inte av det där...
Så nu kilar jag till lollen och hoppas på att hålla mig frisk så kan mamma och pappa sitta här hemma och snora ikapp!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0