HAPPY B-DAY

eftersom att jag ska vara på brandorama med min klass hela dagen imorgon och kommer inte hem fråns skit sent och då är det time för plugg! Därför slänger jag in lite najs pics på my babe som fyller år imorgon!
Grattis Ellan på din härliga 17 års dag och jag kan ju inte mer än hoppas på att du är frisk!













Du vet om att du är BÄST gumman, och jag är så jävla glad att jag kommit dig närmare den senare tiden!
Du är fan inte normal men det är inte jag heller, så so what? I love you anyway! 

Grattis ellan!

 ♥
 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Rådiggar bilderna.. HAHA. Det är jag också glad för! Celebral pares är det inte normalt? ;S Älskar dig!! <3

2010-03-02 @ 10:22:44
URL: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0