home sweet home

måste bara berätta så sjukt det var när jag hade jobbat klart igår och skulle göra mig redo för att åka till sofia. Jag bytade då om, sminkade mig plattade håret osv. Ja ni fattar.. Jag hade då sagt till mina arbetskamrater att de skulle göra klart min mat (pappas mat egentligen) till kavart över 8. Men självklart segar jag som fan och är typ klar senare men iaf nu till det sjuka. Jag skulle då bara ta på mig mina skor och sticka där ifårn. Tror ni jag hittar mina skor? SVAR NEJ! Eftersom någon hade städat där inne så sätter dem sakerna lite över allt så jag börjar då kolla i skåpen, ovanför skåpen, i duschen, killarnas omklädningsrum (hur man nu hade kunnat för för sig att sätta ett par rosa converse där inne?!?) Men nej jag hittar inte dem. Så jag fick hämta min arbetsledare så fick hon hjälpa mig att leta men vi hittade dm inte, så min arbetsledare försöker då få tag på henne som städade omklädningsrummet men hon svarade självklart inte. Så jag ringer min pappa för jag hade bett honom att ta med stövlar pga av att de andra skorna var dyng sura pga vädret så hade sjukt tur att jag hade andra skor. så jag tänkte väl att dem var snodda eller något men det löste sig med nya skor iaf. Efter detta slängde jag då över mina 4a väskor över min kropp och tog påsen med pommesen och läsken i en hand och hamburgaren i andra. Vad tror ni händer på utvägen?! Självklart tappar jag pommesen och läsken så läsken sipprar ut över alla pommes. Blev fett förbannad och jag var sjukt sen efter att ha letat skor i ett halv år. så jag fick springa in igen o be om nya pommes och läsk. Sen kunde jag äntligen sätta mig i bilen och åka till soffe!
Fiick iaf en härlig kväll där ute så tack för det! Mina skor är även funna igen!

Var bara tvungen att dela med mig! Sov hos amanda inatt sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem och jag har precis kommit ut ur duschen. Ikväll blir det mys med Malin och Sussi i stan, long time no seeing!

kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0