dont want this moment to stop

har varit flitig idag må jag säga! Kl 11 befann jag mig hos mormor och morfar, städade fint och hade en mysig fika. Efter det blev det till att sola och sen snabbt hem och ut med vovven. Vid 3 kom mami och hämtade mig hemma (innan dess räknade jag matte) så åkte vi ut på väla där vi bytade pappas tröja samt att jag lämnade cv till typ halva väla kändes det som. Vi beställde även tårtor och bröd till mitt kalas på lördag och jag han lämna cv även där! I´m so gooood! Dock tog min flitighet slut när jag kom hem.. Jag och lollen skippar zumban som egentligen börjar om 7 min och istället blev det donken och tv tittande ikväll, men jag gillar det! Lite extra kilon gör väl inget? Nu ska jag fortsätta varma mig under täcket och glo tv, underbart!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0