hanging by a moment

dagen har varit skön men ändå så fruktansvärd äcklig. Har ett underbart måndags schema. Börjar 10.10 med drama och sedan dans och sedan är min dag slut, detta innebär att jag är hemma drygt lite över två, så det kan jag inte klaga på! DOCK, så har jag retat gallfeber på en viss person i min klass idag, hade det blivit det minsta lilla till hade jag förmodligen smällt av. Tacka gud för att jag inte gjorde det! Dessutom fick jag reda på att det jag valde till friluftsdagen imorgon (fiskning) är inställt och vad de tycker att vi ska göra istället då är att åka till pålsjö skog och vandra i typ 1 timme och ha med oss picknik, hell no! Och dessutom tar det en timme att ta sig dit och sen en timme hem också, vafan jag kan väl förhelvete gå hemma då! Hej sjukanmälningen imorgon säger jag bara.. Vad som är ännu värre är att vi fick ut världens äckligaste hemtenta idag som verkar vara sjukligt svår och som jag garanterat lär sitta och gråta över imorgon... uurrrkk..
Ja jag orkar inte med mig själv just nu, så jag tänker deppa i drygt en timme till sen ska jag dansa zumba och då hoppas jag att jag får mina tankar på annat eller iallafall får prata av mig med min fruga!

HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0