2011

Godmorgon får jag väl säga eftersom jag vaknade för sisådär 30 minuter sen. Gårdagen och natten blev lyckad tillsist! Vår trerätters blev lyckad och uppskattad och jag är överlycklig över att jag och frugan faktiskt lyckades prestera så bra i köket, good work! Nyår avslutades tillslut i rydebäck vilket blev härligt och vid halv fem åkte vi hemmåt och kilade inom underbara donken, god start på det nya året! Och nyårs löften det skippar vi as usual, bäst så skulle jag tro. Nu ska jag spendera resten av denna dagen mysandes mellan min säng och min soffa... Tycker det låter helt underbart faktiskt

bjuder på en bildfrån 12 slaget igår som lolle tog



puuuus♥

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Bloggaren !



En trevlig och personlig blogg du har.

Hon näst längst till vänster på fotot är jätte söt !

2011-01-29 @ 04:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0