if i die young

äntligen lyckades den minst oteckniska ungen att fixa itunes så det gick att lägga in bilder i mobilen igen. Fick damp igår när alla låtar bara försvann och jag inte kunde lägga in låtar heller. Men vi tackar för att man är tillräckligt smart för att lösa det där. Annars går min bilkörning framåt! Körde en lång tur igår från ättekulla-bårslöv-ekeby-bjuv-påarp och där tog pappa över för vi skulle in till stan, men ändå stora framsteg för att vara jag. Idag började även jag och lollo på vår medelhavsdiet (ett projekt i skolan) och jag tycker redan det är piss jobbigt, ångrar mig att vi valde det... 6 dagar till... kommer döö...
Nu ska jag duscha och sen gossa ner mig i sängen för BB!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0