back in black

hej alla!
nu är jag tillbaka från teneriffa belåten men tyverr inte hel hahah! Japp jag visar inte min mun på bilder nu tills det är lagat men ska förmodligen till akuten imorgon och fixa min läpp sen blir det tandläkaren på måndag igen för att fixa tänderna eftersom jag bara har fått lite plast på min halva tand så länge så det inte skaver, det ser för jävligt ut! Men aja det blir bra när allt är fint hoppas det blir det innan nyår nudå.. Julafton idag har varit myspys med min family, god mat och godis och julklappar, sen plus min älskade familj kan det bli bättre än så? Fick väldigt mycket fina paketer + en hel del pengar så jag kan juh säga att jag är inte fattig nu direkt, hade räkt till två teneriffa resor till, så någon som vill åka?? xD Men nu 23.00 så kommer mammas kompis och hämtar oss så ska vi åka på midnattsmässa, jag o mamma tycker det är jätte mysigt i den kyrkan vi går till så det brukar jag och hon göra tsm på julafton. Måste fixa mig lite nu dårå om jag ska va lite fin trots mina dubbelsize läppar och fuckade tänder! :(









pusshejpåer

Kommentarer
Postat av: malin

oomg, jonna mår du bra? fyfan som det ser ut ;/ vilket helvete du måste haft också utan mamma och pappa :( ush, ska jag joina min pappa till kykan med? ska ni till raus? jag älskar dig <33

2008-12-24 @ 22:47:54
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0