back on track

hej allihopa!


Idag är det då måndag och självklart skola.. Japp bara tråkiga lektioner på schemat, jag och ellan har haft värsta cp dagen höhöhöhö, sjukt konstig humor och bara flummat allmänt, halv bölat på matte lektionen för att ajg ite fattade och bara varit allmänt störig (a) Efter skolan var det kören inget roligt nu bara sammma låtar nu hela tiden, fuck it! När kören var slut drog jag hem sen vid fem tiden stack jag o mamma först till city och lämnade tillbaka såna lampor hon köpte till mig i förr går, så skulle jag byta så fanns det inte dom jag ville ha så jag ska typ beställa en fet jävla ljuslykta, mysigt! Japp sen blev det vidare till stan där jag inhandlade en locktång och ett par skor som jag ska få i juleklapp eftersom att ajg typ bara önskade mig en locktång så letar jag desperat efter julklappar ajg vill ha hahaha. Jag klipptemig även efter stads besöket, var tvungen att klippa av typ 1dm pga att mitt hår avr sjukt slitet, men det ser skit bra ut nu klippte rakt ist för v-ringat som jag hade innan så det blir nog fint när det växer ut igen, jag som var så glad för att mitt hår typ började röra sig nedanför pattarna nu är jag tillbaka på ruta 1 igen :( Jag och mamma har bestämmt att vi ska klippa oss MYCKET oftare nu så att jag kan få mitt långa fina hår, men det är väll lika långt igen om runt 3 månader ^^ Imorgon blir det då skolan först men ska gå på lunch rasten för att jag ska till min sjukgymnast imorgon, har inte varit hos henne på evigheter och ja jag kan säga att jag har inte gjort övningarna på runt 3 månader lite smått orolig är jag över vad hon ska säga men va afn övningarna hjälper inte konstigt att man slutar med dom? Typ ska snacka med henne också kanske fått benhinne inflammation, liksom när vi simmade fyfan vad ont jag fick sheet, har haft känningar innan också... Fan skit långt inlägg emn inte skrivit på sjukkt länge!

nu har jag betsämmt mig it´s over, for good..


pusshaaaj<33


teneriffa om 15 days!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0