But all I want is you

Hola geeks

Idag blev det upp kl 08.20 sen fixade jag mig och käkade lite sen kom ellan o hennes mamma och hämta mig. Ut på äla var där 10.10 och där var fan ta mig redan knöge mycket folk asså shiiiit! Men jaja vi knögade oss runt där med halva hbg men hittade en jacka och ett par lika dana jeans leggings som jag redan har men mina håller på att gå i sinder så köte nya. Dom brukar alltid ta slut direkt så tog dom nu när jag såg dom, men hittade inte allt jag ville ha s snart ska jag in till stan med sussi ska träffa henne vid hm halv fyra så då ska jag leta nyårs klänning, smartheten själv har inte tänkt på att köpa någon innan å nu finns det typ inge! :( Skulle köpt den jag såg i spanien, den varnog ganska fin iaf, men det är to late nu... Puss på er bussen går om 5 min ooppps xD


pusshej

Kommentarer
Postat av: Lina

Också träffade du mej xD kul att se er =) länge sen <3

2009-01-03 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0