joyful

hejsan, inte bloggat på länge men tihii (;
Japp både igår och idag har jag gått hem på grund av att jag haft ont i min kära mage :( Hoppas man inte missar något speciellt men kan verkligen inte konsentrera mig i skolan så kan lika bra vara hemma och vila mig då s jag blir bra igen. Japp tv blir min lilla drog såg på film innan typ black snake moon, ganska bra faktiskt :D Igår snackade ajg även med min älskade sussana i typ 1,5 timme och kunde pratat minst lika länge till, skänt att prata med henne ibland så på fredag så blir det hon hela natten till lördagen på lussevakan med några till, bio all night long babe! Just d bli inte avundsjuka nu men om 7 dgr altså en vecka så drar jag till teneriffa suckers, sara o jag kommer ha det underbart bara så ni vet  (a) ^^   höhöhöhööhöh



gullig gammal bild på sussi o mig, älskar diig <33



pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0