must be funny

hej igen!

Japp då har jag varit hemma hos mormor, hahah så glad hon blev när hon såg mig typ slängde sig över mig :) Iaf känns inte så lönt att man tränade innan idag när hon trycker i en massa kakor igen.. Eller ja hon tryckte juh inte i mig dom utan det gjorde jag själv men det räcker att hon dukar fram dom så jaa, ni fattar väll resten själva... Efter typ 1,5 timme hos mormor så gick jag ut och gick på bussen där annika satt sen åkte vi och solade, vill vara brun till nyår men det kan jag juh drömma om hah! Nu ikv har jag bara varit hemma och käkat med min familj sen kollat film med dom också myspys. Imorgon väntar änu en tandläkar dag men förmodligen med ett gäng sprutor, alla som känner mig vet vad jag tycker om det så wish me good luck :´(



vet man ser skit dåligt menmen, bild från förra året med my family i thailand, miss it :(


pusshej

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Ha en nice kväll!

2008-12-30 @ 16:40:11
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0