Cause i'm trying so hard to hide...


Hola amigos!

Idag var det då upp vid halv åtta, men ja satte klockan på snoze typ 3 ggr, så det blev upp vid 8a ist. Iaf sen gjorde jag v mig och sen drog vi in till öppethus då. Först blev det olympia sos, japp den verkar skit kul fast vet inte om jag pallar att plugga så mycket hemma och ja om jag klarar av att bli en skogsmulleunge, inte jag riktigt men det verkade skit kul iaf! Efter det stack vi till nic, ja vad ska jag sä inget program där som intresserade mig någonstans. Vidare sen till Johannes hedberg, japp inte skolan för mig. As mycket språk och jag vill bara spy på min spanska just nu så hell no till den skolan. Sen stack vi då till campeon, den skolan jag hälst vill nu men mycket kan väll ändras inann jag ska välja, inriktning kommunikation isf verkar skit kul, det verkar va uppbyggt på det sättet jag tycker om att jobba så : ) Nu till något väldigt tråkigt, jag måste sätta mig och plugga nu, ( en LÖRDAG ) ska göra en berättelse som jag har typ skrivit 10 meningar på och sen ska jag göra en muntlig redovisning plus att ajg ska skriva in allt i praobloggen med frågor osv.





pusshaajj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0