for your love I'd do it...

hejsan everyone som läser min blogg! ;)
Japp änu en dag på helgen, och vipps så var det skola imorgon, BLÖ!  Idag har det varit DM först sen stack jag till julskyltningen med mallan på råå, fyfan asså frös ballen av mig sen plus det fjöntiga tåget psst...
Denna veckan i skolan pallar inte, höhö På tisdag går vi först vanlig skol dag sen börjar vi igen kl halv fem och går till sju. Ledig på sondag ska förmodligen träffa sussi då YEAAH! :D Sen på fredag har jag två fucking prov, först so och sedan spanska fyfan! SEn på kvällen där har min klass disco för småbarnen för att samla in pengar till polen-resan.
Seriöst skolan dödar mig! :´(


 




pusshaaaj<33





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0