i want you to want me..

  • Om idag eftersom jag inte orkar skriva så mycket!!
  • Vaknade vid halv 11, skulle egentligen varit och kollatpå annika men give me a sovmorgon please!
  • Vid halv två tiden åkte mamma och jag till sjukhuset för att hämta hem mormor! :D
  • Vid 4 så blev det bestämmt att det inte gick att va med sussi idag :(
  • Sen vid 6 kom jag hem och gissa vad jag och annika gör, jo går ut och åker pulka, haha jag vet att jag är 15, snart 16 men va fan det är så sjukt jävla härligt!


 

    •  

     





pusshaaj<3

Kommentarer
Postat av: malin

haha fyfan vad jag visste att du skulle ut och åka pulka, i knew it!!! hahaha, love ya <3

2008-11-22 @ 21:17:28
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0