if it takes the rest of my life

hola!
japp änu en prao dag, JIPPI huuum not. Iaf först var det prao, självklart glömmer man att det är besöksdag på olika skolor, smart jonna skit smart verkligen du är en ängel! ÅÅÅÅÅ fick rent ut sagt D A M P  på mig själv, fuck också. Iaf började med att väcka gamlingarna sen typ dammsugade jag, sen har jag mest kollat på och äcklats av lukter ++++ äckligt! På rasten stack jag och snackade med mallan och ellan och typ käkade svin fort ahha men det  blev najs, fick för övrigt sluta halv två o de e naajs! Dirre hem och typ glo film som jag spelade in på tvn, sen nu sitter jag här vid halv 7 ska vi hämta sara S sen vidare till åstorp för träningen, ska blir skönt att få springa lite får se hur mycket jag orkar känns som min förkylning dimpar neråt igen : / 


Jag o Sara S :)


pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0