i´m sorry, is all that you can say

sweet dreams are made of chese ^^

japp den har typ sjungt på hela dagen vet inte men låten fastnade bara helt enkelt :P
Skolan först idag efter 6,5 timmars sömn satt med matten tills sent igår och sen typ kunde jag inte somna så blev det lite skvallertidningar sen bara var klockan as mycket. Tränade även igår ganska rolig träning faktiskt .) Idag blev det då skolan först hade vi matte prov hoppas det gick bra nu då :P Iaf sen hade vi inte så mycket mer fick sluta efter maten så jävla skönt asså, behövde verkligen det så jag stack hem och så pluggade jag 1,5 timmar med min SO uppsatts om Jehovas vittnen och ändå har jag inte kommit någon vart :O sjukt asså känns som om jag aldrig kommer att bli klar :/ Om typ en halv timme får jag väll ägna änu lika mycket tid till spanskan eftersom det är prov på det på fredag :( Har så jävla mycket nu i skolan så jaghåller på att spy och typ känner mig skit stressad och ååå skit jobbigt e det. KÄnns skit skönt att det inte är några matcher i helgen så jag kan ta det lungt och bara sova ut. Eller ja sova ut och sova ut måste plugga hela helgen också för att vi har No prov på måndag+ inlämning och det hinner jag inte börja på fråns fredag, KILL ME!


detta har vi då innan vi slutar om 2 weeks:

Idag: Matteprov
Torsdag: Engelska verbs papper 2 sidor
Fredag:Spanska prov

Nästa vecka:
Måndag: No-prov+skriftlig inlämning om sjukdom
Fredag: So-inlämning


längtar efter teneriffa med sara ! <3 :D





tjaaoo <33

Kommentarer
Postat av: tim

du är söt :)

2008-10-25 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0