Utkast: Igår var ...

Igår var det först match, det gick åt helvete rent ut sagt, emn jag orkar fan inte bry mig när stämningen var så jävla negativ på plan :/ Iaf sen åkte jag då hem till mig och sara följde med, käkade och fixade mig sen kom säräs pappa och hämtade oss och ut till rydebäck till saras dady :) Vi gick typ ut med vovven en lång promenad möjsigt! Vid typ kvart i nio tog vi bussen in till stan och mötte elvira o julle vid bowlingen bowlade en timme skit kul :P haha kom typ 3a men fick faktiskt flest strikes (a) stol! xD Efter det stack vi till mezo fikade och myste lite sen tog jag bussen hem, hade det as najs <3 Idag blir det först väla med mamsen köpa skor typ, sen ska jag sepla match lite senare ikv mot Eslöv, lets kötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0