and we is the ultimat feeling

hej hej hej hej hej!

jag tycker ändå jag har rätt bra uppdatering på min blogg, eller inte! Men jag ska nog fråga malin om hon kan fixa lite snyggare design till min blogg så att det blir lite roligare att skriva i den. Japp idag är det redan onsdag och än så länge har denna veckan gått väldigt fort! Men skolan är riktigt stressig denna veckan, orkar inte med att lärarna inte planerar för alla har klämt in alla prov och redovisningar denna veckan och den veckan efter auschwitz. Men jag ska inte klaga, vi åker om 5 dagar till Polen och det ska bli riktigt roligt! Efter den resan är det fan inte mycket kvar helt sjukt att vi ska splittras, min fucking underbara cp klass, vad ska det bli av mig utan er? :´(

nu ska jag ut och ta en promenad med min annika




pusspåer <3

Kommentarer
Postat av: annika

<3

2009-04-27 @ 17:10:29
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0