we´ll make it anywhere

hallelåjah!

japp då är det söndag kväll och imorgon bär det av till polen med min och min parallell klass asnajs! Denna helgen har jag spenderat med felix och lite kompisar igår på gröningen myspys. Just nu ser jag fram emot vår resa det ska bli så jävla roligt trots tågresan dit och hem men jag tror jag överlever på något sätt! Jag hoppas verkligen inte att man behöver bära sin väska någonstans för då är jag jäligt körd för jag kan inte, den är nämligen väldigt tung och jag suger på att packa. Imorgon vid lite över 9 kommer malin och hennes pappa och hämtar upp mig och kör oss till knutan där färden börjar, vi hörs när jag kommer hem! :D



pussheeeeje <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0