you´re the BEST, better than all the rest, better than anyone!

SAKNAR MIN MALIN SÅ FUKKAT MYCKET, DU ÄR BÄST HJÄRTAT!

hatar
att inte kunna träffa dig varje dag!















Du är nog den enda som kan mitt kroppspråk utantill och känner mig så väl man kan känna någon.
 Du kan läsa av mig hur lätt som helst, du vet precis hur jag är som person.
Det är så jävla skönt att ha någon som dig malin, som bara tar mig för den jag är.
Du vet om att du är den bästa vän jag har malin,
du vet om att du är den enda personen jag aldrig kan tröttna på och som jag alltid klarar av.
Jag är så himla glad att jag har dig, jag älskar dig malin hedin! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

asså jag dööööör. Jag har ingen jonnis i min klass =( suger riktigt hårt alltså! Jag saknar dig som faaaan, du är bäst och jag älskar dig till månen och tillbaka (lite wild kids repliker här) <333



Bestfriendsforever baby ;) <3

2009-08-28 @ 16:23:43
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0