being so close

jadå, då blev det hem från skolan idag vid 10 tiden. Min mage krampar sönder, tror dock att det är magkatarr elr hur det stavas och inte mensverk. Har ont där uppe i magen liksom. Jaja, inte första gången detta händer, och man akn ju undra hur många ggr jag lär få det på denna skolan så mycket jag stressar upp mig över vissa saker. *puuh* Ska strax hjälpa pappa att fixa lite här hemma, mamma ska ha champagne middag här idag och sen ska pappa ut och äta/festa. Så jag får väl vara snäll och ta hunden och sen försvinna här ifrån. Blir förmodligen att jag sover hos älskling, mina tjejer ska på fest men känns inte så kul att sitta där om magen krampar och sånt. Blir bara gnällig då och ingen vill ha en gnällspik med sig liksom, så min puttefnutte får stå ut med lilla underbara mig :* Imorgon skulle jag behöva åka in till stan och fixa de sista julklapparna och sen på kvällen blir det julbak med mina flickor och på kvällen blir det att hitta fest eller något, lussevaka ju!

pusspåer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0