trust in my words

yes då är det två dagar till jul. Idag händer det väl inget speciellt, förutom att jag ska åka pulka ikväll med mina girls! HHAHA, japp jag är barnslig och jag älskar att åka pulka, det är härligt så lär er det! Dessutom hade jag svin kul förra året med annika när vi var ute och åkte så varför skulle jag inte åka i år igen då?

Nu har min putte åkt till Småland för att fira jul, buhu... Blev väckt halv nio imorse för att de var tvugna att åka tidigare för att det väntas snöoväder idag. Saknar redan honom, om fyra eller fem dagar får jag träffa honom igen WIIIEE! Ganska sjukt egentligen, men asså träffar min älskling varje dag, för att vi går i samma klass osv, så det blir bara tomttomttomttomt när han är borta från mig även om det inte är särskillt länge. Så nu fpr jag klaga lite i min blogg.

Nej, nu ska jag ner och käka frulle I´M HUNGRY

slänger upp några bilder på mig and annika när vi åkte pulka last year, enjoy ;)









pussheejjej<3

Kommentarer
Postat av: annnika

HAHA AAW BEBBY!!! <3

2009-12-22 @ 18:48:13
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0