You can admire my dimensions

ligger just nu i min säng med min kära laptop i knät och tvn på precis brevid som visar gosip girl, kan det bli bättre? Eller jo min älskling bredvid mig, saknar honom! Jag har varit duktig och tränat med ellan i gymet i 1,5 timme. Jag har gjort klart min engelska uppgift om 9.11. Jag har duschat och käkat och nu även datan och tv. det är alltså allt jag har åstadkommit på min lista, inte allt men en del iaf (y)


Imorgon blir det skolan igen, ganska kort dag vilket är mega skönt. Efter skolan blir det antagligen att plugga på min Opponering så att den blir klar så kan jag öva in allt på tisdag. Ska även inte försöka stressa mig så mycket inför allting. Tror jag börjar få magkatär ingen, eller om jag redan fått det... Inte första gången det händer när jag blir stressad när det är väldigt mycket i skolan, it sucks!

Nu ska jag ägna mig åt tvn, see yaaaa

puusssheeejje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0