I won´t tell you that i love you

tjao!

Japp fredag igår då, min pappa fyllde år men spenderade inte så mycket tid med han men iaf. På för middagen var jag hos mormor hjälpte till lite och sånt fick fika som vanligt så kom jag hem runt två. Väl hemma la jag bara och lata mig med min pappa som hade damp anfall x100, asså inte dampdamp utan roligt damp så jag dog av skratt haaha xD Vid 6 tiden stack jag till malin och började fixa mig sen kom ellan och sen stack vi på fest till kalle. Var lite tråkigt i början men framåt natten blev det askalas så jag hade iaf skit kul! Nu är mina byxor tio storlekar för stora pga av allt dansande och hoppande på studsimattan. Vaknade hos malin imorse runt 10 tiden av att en vidd jojo spydde jummiiie, själv mode jag inte prima så det var inte det mysigaste. Men vid 1 tiden elr något stack jag hem till mig för mallan skulle på dop, så jag har varit med mamma på ikea och väla. Hittade lite smått och gått till mitt rum, bland annat en taklampa som jag gillade för en gångs skull! (y) Men malin skulle varit hos mig nu för vi skulle kollat på melodifestivalen och bara softat men skit ungen pallade inte FU, så jag får väll geeka själv eftersom jag inte har något annat för mig och är grymp trött. 



puss<3  

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ammen Jonna, jag vet att du älskar mig! Mitt rum är städat, jag är stolt * =)

2009-02-22 @ 14:14:45
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0