so tired of everything

Första skoldagen efter lovet var sjukt jävla segt, allting hände liksom i slowmotion fart, tur att man har vissa personer underdagen man kan fluma runder med! Japp efter skolan kom mamma och hämtade mig, skulle till tandläkaren för att kolla mian tänder igen efter olyckan. Asså jag har fan aldrig någon tur, tycker bara skit saker dyker upp hela tiden för mig. Ja fick iaf reda på att jag måste gå med min lilla skit lagning på framtanden till november och att de då ska se om jag måste hålla på att rotfylla mina tänder för att hon tyckte att det såg ut som om dom höll på att dö. Japp jag som trodde att de skulle fixa ina tänder lite finare nu i februari, men nej det blir nu aknske nästa år igen, asså fatta det är ett helt jäcla fucking år tills dess? och som om att det inte var nog så kände hon på min läpp och sa att min ärvävnad borde ha varit mycket mindre vid detta laget efter operationen och att vi förmodligen måste åka och kolla upp det igen. Sen att jag har fått värsta knölen på min handled som gör att ajg inte kan böja den ordentligt och att det gör ont om jag gör det som jag också måste kolla om jag behöver operera bort. Ja jag kan nog hålla på och babbla om detta i ett halvår men det lär väll inte hjälpa, jag måste gå igenom allt iaf... KILL ME





ingen bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0