the best part of me was always you

tjaaoo!

Japp torsdag nu, börjar få ångest över att lovet snart är slut. Liksom vad har jag gjort? Känns som om jag verkligen inte har gjort någonting och självklart inte mina läxor, kommer väll bli som vanligt att jag sitter med det sista dagen, emn vem har egentligen lust att sitta med det nu? inte jag iaf! För att berätta lite om mitt lov så har jag mest varit med kompisar, tagit det lungt och tränat lite när jag har kännt för det. Riktigt skönt nu på lovet så kanske man drar till gymmet vid 1-2 tiden, för där är verkligen inget folk då så allt flyter liksom på så bra! Imorgon skulle det egntligen varit tjejkväll i lokal å myspys men det blev inget, sedan skulle jag egentligen på fest på lörd, men den blev flyttad till imorgon så drar dit då ist för det andra. Måste läsa klart min bok imorgon också så jag kan skriv bokrecension BUHU! :´(


i´m falling to pieces


Pusspåer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0