So We All Can Fly

hejhej!



Japp har inte skrivit på ett litet tag, orkar inte höhhö ^^ Men ja, denna veckan har varit ganska skön hittils iaf.

Måndag: Studiedag. Stack til friskis med malin och ellan, tränade i 1,5 timme. Sen stack dom hem och jag ner på stan och shoppade kläder till lördag.

Tisdag: Skolan, nationella i svenska, läsförståelse. Jag tyckte det var ganska lätt. Jag trode det skulle vara mycket svårare så, men vissa tyckte det var lite svårt men jag vet inte riktigt vad som skulle vara svårt med det efetrsom man har gått igenom det så många ggr innan men jaja. Sen han jag även med att träna! Jag och ellan e super duktiga juh!

Onsdag: Idag då, har jag varit i skola, vår lärare var sjuk så kollade film de två första lektionerna, först någon film om hitler, och sen bridget jones dagbok. SEn hade vi SO och sen skulle vi haft HK men vår lärare var sjuk så vi skulle ha arbetspass, men våra kakor kom så vi packade upp alal och delade upp sen stack vi hem. SJUKT TUNGT ATT BÄRA KAKORNA PUUHH, SISTA GÅNGEN VI BÄR HEM DOM IAF! :D Idag har ajg varit ute en rkktigt lång runda med min lilla vovve Thea (Nasse). Mamma har kallat henne nasse nu så länge så det har börjat smitta av sig som fan, men det låter så hämskt när jag säger nasse till henne hahaha xD

Torsdag: Ja imorgon ska jag då till skolan, nationella igen, efterskolan ska jag och ellan nog träna sen blir det väll hem och göra läxor.

Fredag: Skolan sen ner till mormor. På kvällen ska jag hem till sara, skulle komma massa folk dit eller vad det var så ja jag vet inte så mycket men dit ska jag.

Lördag: Ska av med mallan och ellan på dagen, sen på kvällen bär det av till kevin på fest, ahha den som har blivit framskjuten några ggr nu men det ska bli najs :)

Söndag: Träna sen blir det väll bara slappe hoppas jag på!





pussheej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0