BACK ON TRACK

hejhej!

 Skolan har startat och jag vill bara spy på det! Ganska soft dag ida så det var lungt, sen efter skolan blev det bara hem och nu gör jag ingenting sjukt skönt. Imorgon blir det att sätta sig hos läkaren buhu, min läpp håller typ på att bli lika stor som innan så dom frå väll göra något åt den fyfan! Men efter det blir det tillbaka till skolan, efter plugget ner till mormor sen kommer pappa ochhämtar mig så ska vi fixa lite saker tilmitt rum så det blir färdigt någon gång! Kan fortf inte bestämma mig om jag sa ha grå elr ek på mina dörrar, HELP ME!? Någon skulle juh också kunna komma med förslag på mad jag ska gå för linje på gymnasiet för det har jag hälle ringen aning om, inte mycket man vet...




pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0