det är du som ger och tar...

hej snyggingar som läser min blogg!

Japp idag vaknade jag då hos ellan vid halv 12 sen käkade jag och stack hem, sen dess har ajg lökat hela dagen med min mamma och bror framför tvn. Igår skulle vi egentligen varit några st från min klass men det blev inte så, men jag malin clååååde och ellan lagade mat och hade det skit mysigt! Malin och claudia däckade redan vid 3 tiden och så började dom snarka som fan så jag o ellan började konka madrasser till hennes brors rum så la vi där o snackade till typ halv 6 på morgonen, så jag sov inte speciellt mycket hahaa ;) Imorgon ska jag mamma pappa och malin åka till center syd och shoppa, myspys på det så jag åker väll iväg vid halv 1 tiden :)


pusspådet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0