fuck this

just nu har ajg så ont efter operationen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Läppen är fan större än den var när jag trillade och mina stygn ser ut att det kommer fucka hela min läpp! Jag ska egentligen till olympia idag för att kolla på sos linjen, desutom får vi inhte lov att komma på studiebesök men va afn ska jag göra jag kan inte gå dit idag så ont jag har och som ajg ser ut, va fan ska jag göra claudia får fan böna och be o typ gnälla på dm att vi ska få komma annars har jag fan ingen aning om vart jag ska gå, jag får panik rent ut sagt! Detta suge redigt mycket! Får se om jag kommer till skolan imorgon, om ajg ser ut som jag gör nu och har ont ås hell no ni kommer bli rädda!


pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0