it just dont feel the same

ciao!

Idag vringde min klocka kvart över nio, skulle egntligen med malin,clåååde och ellan till hm igen och se alla finalerna men vafan mina ögon ville knappt öppna sig så iväg med ett sms till malin att jag inte orkade och sen slocknade jag lika fort igen så jag vaknade runt 12 (a) Nu klockan tre sitter jag fortf helt lökig framför datan har legat framför tv:n med mamma och kollat på någon film myspys :) Claudia och sara skulle även ta hål i naveln idag, haha jag skulle igentligen tagit med sara men ska bara fråga morsan också så jag får väll ta en annan dag, men jagvet ifan om det blir fint i min navel :S Jag o mamma bestämmde oss även för att vi ska skaffa fadder barn, jag o mamma har alltid velat men pappa bara nej.. Så nu ska jag o mamma göra det iaf ^^ Jaja malin ringer mig väll strax, ikv så blir det nog lite flum med några i klassen funfun! Men ja om man skulle börja göra v sig och bli lite piggare...




gullig bild på ellan och mig från i sommras (a)


pusspåer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0