right now

hejsan!

japp då var det onsdag, halva veckan har redan gått så sjukt skönt faktiskt! Idag var det då först skolan, sen sjukhuset sen tillbaka till skolan igen för den sista lektionen hemkunskap så det var lungt. Lagade typ soppa, min och ellans blev faktiskt helt okej! När skolan var slut så stack jag hem coh pluggade lite, eller ja snackade först i telefon i 2 timmar med sussi och sara men ja sen efter det pluggade jag ^^ Har fan matte,spanska och engelska så jah.. Någon mer en jag som knappt fattar spanska översättningen? (a)  Vid lite över fem kom ellan och dom å hämtade mig så åkte vi och köpte en hamster till betty, hon fyller 16 år idag grattiistill dig :D! Fattar ni så söt den var vägade 30 gram awwee, betty verkade också bli skit glad så det var juh jätte roligt! :)  Men nu är det strax top model så ska kolla på det sen det nya programet made in sweden ahah :) Japp sen någonstans där imellan ska jag trycka in engelska översättningen xD  




pusspåer 

Kommentarer
Postat av: betts

girl blogga så folk slipper se mitt hamsterface så fort de kommer in på din blogg hahahaha :D<3

2009-01-20 @ 22:38:35
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0